Lumea se schimba!


Am murit, putin cate putin din mine si in mine…Am incercat putin cate putin sa strabat noianul vietii, am luptat, am iertat si intr-o zi am plecat, rugandu-ma pentru uitare.

Lumea noastra, asta de o stiam, se schimba; devenind din ce in ce mai mult dupa chipul si asemanarea noastra. Imi veti sari in cap! Dar daca am cugeta in liniste fiecare, ati intelege ca am dreptate. Ne mor actorii, ne mor regii – ultimle stindarde ale moralitatii si demnitatii. Ce punem in loc? Indiferenta, superficialitate, interese meschine si stupid intelese, in ceea ce numim: Traieste in prezent!!

Dar nu exista faptura, care sa traiasca in prezent fara baza morala a trecutului si fara demnitatea viitorului. Prezentul este un moment de timp: clipa de acum, este trecuta nu o mai pot schimba – dar pe baza ei se construieste viitorul – este utopic sa traiesc doar in prezent, dar este un mod fabulos  care te absolva de responsabilitate si vina- motiv pentru care legea se aplica si retroversiv, altfel am judeca doar flagrante, restul al fi nule si neavenite, dar doar pentru asta ele devin juste? Nu, raman injuste, doar ca nu vor putea fi pedepsite de nimeni niciodata. Usor de trait asa??? Dar amoral!

Moral este sa-ti poti pretui trecutul, sa fi atent la prezent si prevazator la viitor – starea de veghe activa este cea care trebuie sa fie a noastra: ca sa nu ne facem rau noua si celor din jurul nostru.

S-a stins Regina!!Da , cea care nu a purtat pe nedrept coroana, dar care pentru asta nu si-a luat alta cetatenie si si-a purtat cu demnitate destinul – ala greu de dus, caci ce poate fi mai nederept pentru un suflet decat sa fie surghiunit si batjocorit pe nedrept, iar apoi dat uitarii – caci nu-i asa traim in prezent: nu avem stramosi nu vom avea nici mostenitori.
Traim doar noi pentru noi.

Nu am vazut-o demult pe regina, nu a mancat salam cu soia in comunism ca noi, deci nu merita sa-i ducem flori si nici sa participam la ultimul ei drum – este weekend prelungit – avem de sarbatorit Marii – pe Regina Maria am uitat-o demult – si deci nu va merita cea care si-a sacrificat viata pentru onoare, nimic de la poprul ei decat ignoranta.

Ignoranta naste mostrii si din pacate devenim din ce in ce mai mari, mai rai, mai indiferenti, mai ignoranti.

 

 

 

 

 

 

About this entry