Nu voi mai fi niciodata ce am fost…talk to me!!!


Am decis, am stabilit niciodata nu am sa mai fiu ce am fost…nu am sa mai permit nicodata mintii mele sa ma prinda in capcane. M-am luptat suficient cu mine, mi-am asumat suficienta vreme responsabilitati care nu erau ale mele. Acum e BASTA!!!

Acum ma uit la mine si ma bucur de cine am ajuns sa fiu, de cate experiente s-au cumulat in mine si de lectiile pe care le-am primit de la viata pentru a devenii mai buna…Iar asta nu este pierdere de vreme este esenta vietii noastre.

Am privit in oglinda si m-am bucurat, asa cum de mult nu o mai facusem, de mine de privirea mea si de omul din mine, care emana liniste. Acum cand toate s-au linistit si bucatile de puzzel sunt la locul lor si stiu iarasi cine sunt si unde vreau sa merg.

Vreau sa merg mereu in mine, sa ma hranesc pe mine cu bucurie si niciodata sa nu uit ceea ce am invatat despre mine, ca pot. Ca pot sa trec peste toate si sunt mandra ca am reusit, ca nu m-am lasat mancata chiar daca mi-a fost greu sa rezist, ca lucrurile capata sens atunci cand nu le mai fortezi…si ca fiecare acum este la locule ei…in mine in sufletul meu contribuint la bunastarea mea.

De azi inainte mai iert si ma iubesc pe mine!!!

About this entry