Pretul UE…acum a venit factura.


In 2007 am intrat in UE. Ne-am bucurat ca putem circula fara pasaport si viza. Ne-am bucurat ca „dusmanul” rus nu ne mai poate atinge.

Acum vedem care este pretul in schimbul caruia am intrat in U.E..
Aurul-romaniei pe care G.C. il cara de 13 ani- au forat cat au putut in stil clasic si cand au vazut ca mai mult nu se poate s-au gandit ca e cazul sa ne arunce dealurile si valile in mal ca sa scoata tot ce pot. Va imaginati ca de 13 ani in Rosia Montanta nu se fac teste…aia au carat tone de aur deja de acolo.
Pai si de 13 ani nimeni nu a zis nimic. Sunt convinsa ca toata lumea a stiut. Daca ma ganesc clendaristic la perioada..acum 13 ani am intrat in Nato: 2002 nu? Sub Iliesc si Nastase. si sa nu-mi spuneti ca nimeni nu a stiut nimic si ca brusc s-a trezi acum Ponta.
Pe Nastase l-au condamnat pentru niste timpenii juridice ca sa nu traga si pe altii dupa el. de ce nu-i aduna nimeni pe aia care au semnat de la bun inceput contractul cu G.C. si care au privatizat minele de aur, caci nu-i asa statul ROMAN are reprezentanti.
Cel care ar fi trebuit sa semneze contractul era ministrul Romaniei de la aceea vreme. Deci daca ala a semnat sa ne arunce muntii in aer – sa-l judece, dar daca G.C. nu a spus ca vrea sa faca ce face si acumm fac si mizeria asta…sa le anuleze contractul. Ce naiba chiar asa de idioti suntem.

Gazele de sist- privatizarea Petrom – toate aste sunt pretul pe care il platim pentru NATO si UE. Altfel stateam afara in frig rusesc – dar cu resurse nevandute.

Juecati!!!


About this entry