Romanii Romaniei


Repere romanesti:
– lasitate
– frica
– ignoranta
– rautate

Triste repere. Si sa mor daca stiu de unde pana unde suntem asa? Mi-e rusine cand vad lipsa de atitudine. Apatia asta morbida a unui popor care ar fi trebuit sa freamate de atitudine. Mi-e sila sa ies in strada pentru o cauza comuna si sa vad oamenii de la balcoane facand cu mana si tragand un set de poze pentru fb.
Eu nu inteleg!!! Sa vina unii si sa te prosteasca pe fata – sa-ti i-a totul sa vezi cum se duce, sa poti masura si sa privesti la aia care i-au atitudine. Ma ingrozesc!!

Mai nou am auzit o sintagma geniala pai daca alora din Rosia nu le pasa de ce sa-mi pese mie????
Imi venea sa-l intreb pe acel om daca se aude pe sine atunici cand vorbeste.

Nu este vorba despre unii…este vorba despre mine si despre tine. Urmatorul zacamant de aur care trebuie valorificat va fi cel din Bucegi! Si o sa vina Gold Corporation sa ne spuna ce benefic va fi pentru noi cand Caraimanul va in fundul unui lac de ceanura! si ne vor pune altul in loc de plastic gata impadurit. Iar Jepii vor fi niste parauri cu ceanura. Caci nu-i asa bogatiile tarii trebuiesc exploatate….

Pai manati mai ….sa se umple conturile binefacatorilor nostrii.

About this entry