„Der Herr erlaubt seiner kein Spott” – Dumnezeu nu permite sa-si bata nimeni joc de el!!!


Citatul de mai sus este o frza care mi-a ramas in cap ii apartine lui Hans Fallada – din romanaul din care am citat: Fiecare moare pentru sine.

Stiu ca poate parea incredibil, dar in lumea asta exista si echilibru…si da greu cu multa truda si suferita, caci nu-i asa cararea draptatii si catre Dumnezeu este ingusta.

Nu am cuvinte sa descriu bucuria ce azi o port in suflet si nici nu pot sa transmit nimanui ce simt… va spun insa cu tot dragul din lumea asta ca va doresc o zi ca a mea.

Sa simitit ce simt eu acum…sa-ti plezneasca sufletul de bucurie si sa stii ca daca ai trecut prin iadul asta nimic nu te mai poate dezechilibra niciodata – nici chiar moartea.

Daca as putea in clipa asta v-as lua pe toti la o bauta zdravana….prieteni dragi…


About this entry