Copilul de pe Tamisa….se ascunde in ceata arhipelagului.


Englezii nu se dezmint, da fapt ne obinuisem cu atitudinea lor fata de Europa niciodata cu, dar nicioadata prea departe de ea.

In UE au intrat dupa muta gandeala si razgandeala, dupa mult cantarit de interese, dupa intors monede pe fata si pe dos.

Cand a fost vorba de EURO nu au vurt sa riste, mandira nu a permis sa o searga pe Regina de pe bancanota. Nationalismul a prevalat si pe buna dreptate o lira sterlina valoreaza mult…deci economia lor merge si nu merge prost de loc.

Acum EU este in criza si ei nu vor sa sustina state falmenare cum este Grecia, renuntand la nivelul lor de trai sau injumatatind contributiile la proporiul lor stat. Pe scurt nu vor sa se sacrifice pentru Europa. In toata istoria nu au facut-o niciodata..de ce ar face asta acum?

Singura atutudine este sa vada ce le aduce mai mult castig o retragere din EU, si implicit de pe piata europoean unde isi vand produsele sau un sacrificu pentru UE.

O alata varianta ar fi renuntatarea la anumite obligatii europene spre exemplu contirbuim la bugetul EU, dar mai putin. Deci nu iesim, nu provocam o desfintare a EU dar nici voi nu ne cereti sa ne sacrificam…noi nu suntem nemti si nici francez pentru noi existenta UE nu este vitala.

Cred ca nu vor parasii EU.. dar cred ca vor avea grija sa-si pasterze intereseul: si anume de a sta departe de o posibila criza EU care sa destabilizeze zona si sa-i traga si pe ei in jos.

DING DONG…BIG BEN!

About this entry