Iara….Basescu…iara joaca….iara tupeu….mi-e greata!


 

Aseara am rezistat sa-l suport pe Basescu-jucator fix 3 minute.

Omul asta este ceva ce nici Satana insusi nu ar fi putut concepe in materie de nesimtire si prostie.

Am prins exact partea in care vorbea despre frauda electorala de la referendum…si imi vedea sa-l injur si sa-l intreb da cu aia de la Paris in urma careia tu peste noapte ai ajuns Presedinte cum este???

Ca nu mai suntem stat de drept….nu mai pot si nu mai vreau sa reiau subiectul ca deja este explicat si rasexplicat – sa-si faca propriul stat de drept eventual ca-n Siria si se se duca acolo.

Pe langa asta atitudinea in care iarasi ameninta cum ca iese el public si spune este abjecta, cel putin!! Pai sa iasa ca nu ne tremura chilotii in fata lui.

Iar ce mi-a pus aseara capac – dupa ce  oricum oala mea fierbea de dadea pe afara – a fost trendul economic bun al Romaniei si stabilizarea macroenonimica…am crezut ca fac infart instantaneu. Ce macroeconomie mai are azi Romania??? Care ??? Ca lipseste cu desavarsire. Sa-mi spuna si mie cineva o companie romaneasca care functioneaza ….plus ca oricum daca ai 2 fabrici care merg intr-un stat ca Romania nu inseamna ca ai macroeconomie…Dumnezeule mare sa pastram proportiile.

Ai si vis-a-vis de traiul mai bun…v-a crescut puterea de cumparare in ultimile luni si nu stiu eu. Sau na poate nu mi-a crescut mie doar si restului lumii i-a crescut. Zau, omul, asta este nebun!!!

Si-l apuca crizele cicilic… pe cuvant…e de nedesris si nesuportat…imi irita retina…

About this entry